8 juli 2012

Dagarna går  i raket fart och jag har svårt att hinna med blogginlägg men jag gör mitt bästa för att försöka hinna skriva något.

Mannen i huset börjar jobba igen i morgon så i morgon gäller det att få ordning på alla rutiner igen. Hjälp, då är man ensam med busfröna igen. Har blivit så van att kunna gå och rida då jag känner för det men nu var det slut på det.

De senaste dagarna har gått åt till trädgårsarbete och tro mig det jobbet tar aldrig slut. Undrar när man skall hinna sätta sig ner och njuta av att man har en trädgård?

Hästen Pläsi tyckte tydligen synd om mig då jag kämpade på i värmen med allt ogräs och röjande runt träd och buskar och beslöt att komma och hjälpa mig med gräsklippningen.

1 kommentar:

Lilla K sa...

Ganska trevligt med en självgående gräsklippare :) Nej trädgårdsarbetet tar inte slut, men lite av charmen och att njuta av trädgården finns ju också i arbetet. Då är man mitt bland allting, så länge det inte blir stress och känns roligt då förstås :)