5 juli 2012

En dag på stan

Finns det bättre dagar än då man får umgås med en god vän utan att ständigt ha barnen hängandes i benen. Äta lunch utan en massa kladd, strosa runt på stan utan en galskrikande unge, titta på kläder utan att sedan vara tvungen att försöka hitta ett barn som gömt sig bland alla klädställningarna och prata ostört om allt mellan himmel och jord. Just nu tror jag inte det finns något bättre.

Och tänk idag har jag haft just en sådan här perfekt dag då jag fått umgås med en god vän utan att behöva bry mig om en massa annat.

Den här väskan fick följa med mig hem idag, en sommargåva till mig själv. (P! Det var väl så jag skulle tänka?)

2 kommentarer:

Fru Z sa...

Låter härligt vännen!! Låter som en hellyckad dag på alla sätt och vis och din väska, din sommargåva är alldeles supersnygg!!

Juanita sa...

Tumistid m vänner är guld värt! Att strosa på stan är oxå skoj om man har vuxet sällskap! Jättefin väska du köpte! Njut av sommaren! Kramar