19 mars 2012

Magsjuka in the house!

Jag hade tänkt hinna klart med endel projekt under veckoslutet så att jag skulle ha något att visa Er under kommande vecka men nej så blev det inte. Istället fick jag spendera natten mellan lördag och söndag stirrande ner i toaletten och söndagen gick åt till att ligga på soffan och vila. På söndagkväll var det Isaks tur att kasta upp och så fortsatte det nästan hela natten. Idag är vi båda relativt pigga och maten har hållits på insidan. Nu är det bara att vänta och se om de andra klarar sig utan att bli sjuka. Hoppas det!

2 kommentarer:

Lilla K sa...

Usch, hoppas verkligen att resten av familjen klarar sig undan. Nu fick ju också K prickar så vi stannar nog också hemma ett tag ännu... Kram på er!

Fru Z sa...

Voi nej!! Jag hade visst samma bobba här - men tur denna gång så var det bara jag som kasta upp på lördagkväll - men var helt kaputt ännu igår! Nu får vi vila upp oss och nu tycker jag att vi alla haft allt så nu ska vi nog hållas friska minsann!! Krya på er och så ses vi förhoppningvis i slutet av veckan :) KRAM!