28 december 2011

Årets gran

I vårt hushåll är granen ett enda stort projekt. Både jag och min man är jätte kinkiga då det kommer till granens utseende. Den får inte vara för gles, inte för bred, den ska vara jämn och frodig o.s.v, o.s.v. Vi kan vara ute i skogen i flera timmar och leta gran. Men med barn i huset måste vi ge efter detta år, tiden räckte inte till. Som tur var kom min pappa till  vår räddning och hittade denna fina gran. Dekorerade den enkelt med vita snöflingor. Jag antar att det inte dröjer så många år till tills barnen kommer hem med en massa pyssel som absolut måste hänga i granen men tills dess är det jag som bestämmer ;)






Passar samtidigt på och visar hur årets julkort blev att se ut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för fint kort! I år skickade vi inte ett enda men vi tar igen det nästa år sen. ;) Ha en bra dag! h. Tanja