26 februari 2014

Blomsterprakt

Fy, vad tiden rinner i väg. Jag hinner knappt blinka så har det igen gått ett år och jag blivit ett år äldre. Det är konstigt det där med att fylla år och bli äldre för jag känner mig fortfarande som jag gjorde för 15 år sedan men tittar man sig i spegeln så är det väl bara att erkänna att en och annan rynka tittat fram. Nå ja, i mitt huvud är jag fortfarande 22 och det lever jag länge på.

Hur som helst ett år äldre eller ej så hade jag i varjefall en fin födelsedag i går och fick många fina presenter och massor av härliga blommor. Nu känns det definitivt som vår, fast tror vi får vänta ett tag med det ännu.

1 kommentar:

Ninette sa...

Det är ju alltid nåt lite extra med blommor, speciellt såhär års när det inte finns blommor ute i gården - bra tidspunkt att fylla år på med andra ord! Fina blommor du fick och kiva att födelsedagen var bra!