16 december 2011

Julkort

Hur kan det vara så svårt att få julkorten gjorda i tid? Varje år är det samma sak. Då sista inlämningsdatumet kommer för att få skicka korten billigare då vaknar jag och får panik. Så gick det även i år. När ska jag lära mig?  Dessutom är det inte så där bara att hoppa i bilen och köra iväg till pysselaffären och införskaffa material. Jag undviker nämligen in till det sista att ta med båda barnen till affären för det slutar oftast med att den ena pillar på allt han ser och den andra får varmt och blir otålig. 
Som tur är så sparar jag på en hel massa "skrot" så i år fick det bli modellen man tager vad man haver.


Resultatet får ni se i ett senare inlägg. Vill inte visa dem ifall att någon av mottagarna råkar titta in här. Nu är de i varjefall färdiga för postning. Tyvärr blir mina kära vänner och släktingar i utlandet utan julkort (igen) =(
De får nöja sig med SMS- och internethälsningar.


1 kommentar:

Jessica sa...

Förut var jag alltid i god tid, senaste åren ha det nästan varit panik, men i år återtog jag min gamla rutin och fixade dem i god tid. Det kändes skönt.