6 mars 2013

Vart tar tiden vägen

Oj, oj vad dagarna går. Hinner inte alls fundera på bloggen.

Trots att jag endast jobbar förmiddagar tar tiden slut i mitten. Efter jobbet är det full rumba med barnen och då gubben kommer hem är det dags att gå till stallet och i värsta fall rida två hästar. Då jag är färdig med alla stallsysslor är det dags för barnens kvällsmål och så kör hela kvällsrumban igång. Ibland måste man bara komma ihåg att andas i mellan varven.

Inte skall jag klaga, jag trivs med att ha mycket att göra men det skulle vara bra med några timmar extra per dygn så man hade tid att göra allt det där lilla extra.

Nu ska jag bänka mig framför TV:n med en pastasallad och bara ta det lugnt innan morgondagen kör igång igen


Ha det gott!

1 kommentar:

Ninette sa...

Jag tycker nästan hela tiden jag också att tiden tar slut för fort, men den här veckan har tiden sniglat sig fram för mej - hänger lite ihop med mitt knä som inte är i skick, attans! Hoppas det lugnar ner sig åt dej snart, kanske träffas nåt tag?