7 februari 2013

Ovisshet

Det som jag önskat i snart ett års tid har hänt. Vi hittade en läkare som hörde vår bön om att få några blodprov tagna på vår lilla Isak. Isak har varit mycket sjuk och infektionskännslig under det senaste året och min magkänsla säger att det inte är normalt. Jag är inte den som oroar mig i första taget men nu då jag sitter här med den långa listan på prover som skall tas kan jag inte annat än bli lite nervös. Tänk om det är något värre än jag trott men å andra sidan är ovissheten kanske ändå jobbigare. I slutet av månaden får vi i varjefall svar på våra funderingar och vem vet det kanske inte alls är nåt fel på vår lille kille.

1 kommentar:

Tanja sa...

Skönt att få det kollat. Men förstår nog din oro. Hoppas all provtagande går bra och att ni får svar på era frågor. Hoppas läkaren kommer på ett sätt att stärka hans immunförsvar.