11 december 2012

Helt vanlig tisdag

Satte barnen på kälken och drog dem till skogs för att hämta gransris, enris och tallkvistar. Hade tänkt göra dörrkransar och dekorationer till stallet. Konstaterade ganska snabbt att med två små barn med sig blir det inte riktigt som man tänkt sig. Jag kom inte fram med kälken dit som jag ville så det fick bli lek i skogsbrynet istället.


Riktigt skoj hade vi men det ser inte ut att bli några juldekorationer i år. Ja, och inte några julklappar för den del heller. Tiden räcker helt enkelt inte till.

Ha det bra i snöyran!

2 kommentarer:

Fru Z sa...

ÅÅh sötisarna!! Ser ut som en hellyckad utfärd i vilket fall som helst! Känner så igen mig...känns som om jag inte hinner nära på med allt som borde fixas och pyntas innan jul..!

Ninette sa...

Vilka sötnosar! Härlig bild! (min räddning heter internet - beställer nästan alla mina julklappar över nätet! Plus att jag skippar att skicka julkort, bara per e-mail, så slipper jag den stressen också)