15 maj 2012

Kikar bara in och säger Hej!
Det har varit ett hektisk dag full med program. Dagen började redan kl 5.40 med att Filippa tyckte det var dags att stiga upp NICE! Normalt sköter min man morgonstallet under vardagarna men idag beslöt jag att göra det själv då vi ändå var i farten.

Efter att jag fört Isak till parken åkte jag med min mamma till bokhandeln här i stan för att fynda lite böcker. Bokhandeln har slutförsäljning så snart finns det ingen bokhandel kvar.

Resten av dagen pysslade jag och Isak i trädgården medan Filippa sov dagssömn.

På kvällen var det dags för mig att åka på "mammaträff". Vi är ett gäng mammor som träffas nu och då utan barn för att snacka lite skit och komma bort hemifrån. Jätte kul hade vi idag igen.

På vägen hem fick jag njuta av denna vackra solnedgång:


Det är inte alla som kan skryta med att de har så här vackra vyer på sin hemväg. Tyvärr fick jag inte riktigt fram det på bilden men ni får använda er fantasi.

3 kommentarer:

Fru Z sa...

Visst var det en skön kväll - ses imorgon igen! Härlig kvällsbild / landskapsbild - ger en riktig sommarkänsla! Natten*

Ninette sa...

det låter som en skön dag med både bokhandel och trädgårdspyssel och mammaträff och solnedgång! trist att det inte finns nån bokhandel snart tycker jag, hoppas nån annan startar en - det har verkligen varit praktiskt och bra att kunna köpa böcker på orten tycker jag.

Juanita sa...

Vilka fina vyer du fick njuta av på hemvägen!!! O ja, kvällen var nog så skön!!! Ha en skön helgdag! Kram