8 maj 2012

Award

Jag fick idag en award av Spetsikanten. Tack för den! Jag blir så glad då ni gillar min blogg och det är så kul att så många hittat hit.

liebsterblogaward
Information om Liebster Blog Award.
Liebster Blog Award är skapad att lyfta fram bloggar med 200 st prenumeranter eller färre. Jag följer reglerna och skickar vidare med engelska regler.
 
In order to accept the award,the recipient will:
1. Thank the person who gave you the award
2. Link back to that persons blog
3. Copy and paste the award to you blog
4. Present the award to 3 -5 blogs of 200 followers or less that you feel deserve this recognition
 
Jag väljer att skicka vidare awarden till följande bloggar
 
1. Lilla K
För all den inspiration ni ger mig.
 
För att du brinner för den mat du gör och ger mig lust att prova nya rätter.

3 kommentarer:

Louise/lekkermat sa...

Tack Åsa för awarden! Roligt!

Fru Z sa...

Tack snälla för awarden!! :) Blir så glad om man kan ens lite inspirera :D

Lilla K sa...

Tack! Jag säger som C att det är såå roligt när man kan inspirera varandra :)