11 februari 2012

Chokladbollar

Blev så sugen på chokladbollar idag. Så jag bestämde mig för att det ska det minsann bli och mitt lilla busfrö var inte sen att haka på. Chokladbollar går så fort att göra då man är lite sötsugen och ingen choklad finns i skåpet. Det här receptet har jag använt sedan jag var liten och det är taget ur en bok som heter "Vi gör godis" en enkel och bra bok att använda då man ska röra ihop något gott tillsammans med barn.


Isak var en jätte duktigt hjälpreda. Pärlsockret tyckte han var godast och det märktes på hans chokladbollar som ganska snabbt blev utan socker.

4 kommentarer:

Isa sa...

Förutom texten så blir jag alltid glad över alla fina bilder du lägger upp! Söta Isak =)

Bland hö och halm sa...

Tack Isa!

Ninette sa...

Ser mumsigt gott ut, och härlig bild på Isak!

Fru Z sa...

Ååh vad gott* Isak tycks gilla det iallafall :)