11 januari 2015

Försöker hålla mig flytande

Mycket har hänt sedan jag senast kikade in här på bloggen.
Min mammaledighet och vårdledighet är över och jag har återvänt till jobbet. Även om den första veckan blev en kort en med endast två dagar jobb så känns det. Ännu mindre sömn (hur nu det är möjligt) och nya rutiner. Har en en liten klump i magen och undrar just hur vi ska få allt att löpa med tre små barn, ett stall att sköta och två hästar att rida. Tur är så går vi mot ljusare tider och allting brukar liksom bli lite lättare då.

Trots att barnen är lite krassliga passade vi idag på att gå ut i snön en liten stund, vem vet då det kommer snö nästa gång.



 
En stolt Lova då hon kan gå några steg med sina nya utekängor

2 kommentarer:

Fru Z sa...

Ni verkar ha haft det riktig kul ute i snön idag!! Imorgon är det iskallt men sen blir det varmt igen - konstig vinter vi har! Hoppas vi hinner ses nåt tag med kidsen - alltför länge sen!! Men den nya vardagen har vi inte vant oss vid riktigt än..men I like it a lot! Kraaaam vännen <3

Deas sa...

Ååååh, blir helt barnsjuk då jag ser er leka i snön!!!