1 april 2013

För mycket choko

Urk, har ätit alldeles för mycket choklad de senaste dagarna. Tror det snart börjar rinna ut choklad ur öronen på mig.

Efter att jag var på "mammakväll" i onsdags där Caroline bjöd på härligt god tapas har jag varit sugen på att fixa till lite egen tapas. Och efter allt sött passar det bra med lite saltigt.

Vi fick köra man tager vad man haver varianten och det blev riktigt lyckat om jag får säga så själv. Bl.a gjorde vi "minibruschetta" och vitlökssmörstekta champinjoner. Mmm...så gott. Tror det snart blir en favorit i repris.


Ha en skön måndagkväll! I morgon kallar jobbet.

1 kommentar:

Ninette sa...

Ser jättegott ut! vi borde också fixa nåt sånt som motvikt mot all choko - oj vad vi har ätit den här helgen! Blev supersugen på tapas jag också, tänker köpa oliver imorgon o fixa lite såna goda. Mums!