17 februari 2013

Torkskåp är bra till mycket

Vad gör man inte för sina hästar? Fick massvis med bröd av en vän. Innan hästarna kan äta brödet behöver det torkas. Jag tycker ugnen är för liten för ett sådant här projekt så torkskåpet har fått gå het hela dagen. Jag har fyllt på bröd och plockat ut det som varit torrt och nu äntligen är det klart. Tack C för brödet!


Ni ser torkskåp är bra till många olika saker. Om ni frågar min äkta hälft så fungerar det bra som bastu efter en lång dag i slalombacken men det vet jag inte riktigt om jag håller med om.

1 kommentar:

Ninette sa...

jag kanske borde föreslå ett torkskåp för N i stället för bastu som han drömmer om - vi sku komma billigare undan! :) Ser ju ut att funka bra för brödet, så månne inte en vuxen karl torkar i ett sånt där skåp han också! :D