10 januari 2013

mmm...choklad

Ja, jag är ju en riktig godiråtta och äpplet faller inte så långt från trädet säger de som vet. Här om dagen då jag varit och handlat fanns det ju förstås en chokladplatta i  matpåsarna. Medan jag höll på och packade upp all mat fick min lilla medhjälpare förstås tag i min chokladplatta. Innan jag märkte vad som hänt var Filippa redan i full gång med att vrida i sig all choklad. Jag önskar att jag hade en filmsnutt eller åtminstone ett ljudklipp att visa er. För det var ljud av lycka. Det smackade och mmm:de och flickan var överlycklig över vad hon hittat.


"Mmmmm....GOTT!!!!"

4 kommentarer:

Byggare-Mom sa...

Helt underbar bild! Och man kan ju bara tänka sig hur lycklig F blev av sitt fynd :)

Ninette sa...

Heja heja! Det ska böjas i tid!

Unknown sa...

Jag hör hur det låter, behöver ingen filmsnutt, underbart.

Fru Z sa...

Hon är duktig och effektiv din tös* ;o)