9 augusti 2012

Brödlåda

I maj visade Julia med bloggen Julias vita drömmar bilder från sitt fina kök och jag såg genast en sak jag letat efter d.v.s en brödlåda. Brödlådan skulle passa perfekt till vårt kök och det visade sig att Julia hade en sådan i sin webbbutik och dessutom i färgen cremévit som passar in i vårt kök. Så jag passade förstås på att beställa hem en sådan. Och efter en heldel om och men anlände igår äntligen brödlådan.


Det blev ingen riktigt lyckad bild på lådan men det får duga. Jag hakar bara upp mig på kontakten på bilden. Fy så ful kontakten är inte alls sådan som jag vill ha men den blev uppsatt innan jag hann protestera.

Ha det bra!

2 kommentarer:

Fru Z sa...

Ååh, den var snygg!! Kul att den äntligen hitta hem :) Kram!

Anonym sa...

Snygg låda!
H:Isabelle testar...