29 februari 2012

One Lovely Blog Award


Sarah med den fina bloggen LillaK har gett mig utmärkelsen One Lovely Blog Award. Tack för det! Den här utmaningen går ut på att berätta random facts om sig själv och skicka den vidare till andra bloggar man gillar.

Jag vill ge awarden till följande bloggar:

Lekker mat- Louise med sin inspirerande nya blogg om recept och mat.

Lundagård-  En blogg som ger mig inspration, tankeställare och nya funderingar.

Så Vitt Jag Vet- en blogg som jag nyligen börjat följa. En blogg full av idéer.

Och till sist några random facts om mig:

1. Har ett stall som är betydligt städigare än mitt hem
2. Är mångsysslare och älskar nya utmaningar. Tackar sällan nej till att prova på något nytt.
3. Är utbildad florist men klara inte av att ta han om krukväxterna här hemma. Älskar snittblommor och att binda buketter
4. Har ofta för många projekt på gång vilket resulterar i att jag inte får någonting färdigt

Inga kommentarer: